بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


چالش بزرگ استقلال بعد از باخت سنگین به ملوان

http://upload7.ir/imgs/2014-02/99168606073764619384.jpg

می گویند او به بازیکنان تیم گفته شما غیرت ندارید و همین جمله باعث اعتراض حنیف عمران زاده و امیر حسین صادقی شده و بعد ازاحساسی شدن صادقی که زیر گریه میزند،چند بازیکن دیگر هم به حمایت صادقی به حرفهای قلعه نویی اعتراض می کنند!
در نهایت ظاهرا امیر قلعه نویی بعد از شنیدن این اعتراضات خطاب به  بازیکنان تیمش می گوید هر کسی اعتراضی دارد میتواند تیم را ترک کند!
اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد ابتدا باید ببینیم چه کسی این اخبار را به بیرون از رختکن استقلال انتقال داده است!
اما جدا  از اینکه امیر قلعه نویی در بی غیرت خواندن بازیکنان تیمش بخاطر عصبانیت بسیار کمی تند روی کرده است،منتهی کاملا با نظر سرمربی تیم بابت اینکه هر کسی مدعی است در حساس ترین بازی فصل بازی قابل قبولی ارائه داده ،میتواند همچون بازیکنانی که وسط فصل تیم را رها کردند ،از استقلال جدا بشوند،کاملا موافقیم!
اول از همه همین آقا حنیف بچه غول که در یارگیری و همچنین بستن یک دیوار دفاعی معمولی درطی دو بازی مهم مقابل مس کرمان و ملوان بندر انزلی اشتباهات بسیاری داشته و یکی ازمقصران اصلی دو گل ابتدای ملوان و حتی تا حدودی گل سوم انزلیچی ها بوده است!
ما معمولا همچین انتقاداتی از بازیکنان تیم نمی کردیم و همیشه بر طبل حمایتی همه جانبه از کادرفنی و بازیکنان میکوبیدیم و اصرار می ورزیدیم!
منتهی بعضی وقتها حرف های می شنویم که اولا نباید رسانه ای می شده و بعد اینکه چرا باید با وجود عملکرد ضعیفی که بازیکنی چون امیر حسین صادقی داشته و در این فصل خیلی با فصل قبل خود  فاصله داشته،این بازیکن باتجربه در رختکن تیم زیر گریه بزند تا دیگر بازیکنان تیم را احساسی کند و در نهایت جرقه های آتشی را بزند که باعث آن بشود که بعضی از بازیکنان رودر روی سرمربی تیم خود بایستند!
البته بحث تند روی های امیر قلعه نویی هم جای انتقاد دارد و امیر خان هم نباید در چنین شرایطی اینقدر به بازیکنانی که برایش در طول فصل مایه گذاشته اند و با کلی مشکلات تیمش را در صدر قرار دادند برخورد کند و از این ایشان نیز انتظار می رود با وجود دست تنها بودن و دغدغه های بسیارش کمی با تجربه  و پخته تر عمل کند تا ان شاالله فصل را با خوبی و خوشی و یک قهرمانی دیگر به پایان ببرد،آنوقت برای فصل آینده یک  خانه تکانی اساس ابتدا در افکار خود و بعد اطرافیانش و در نهایت بازیکنان تیم داشته باشد!
نکته:بعضی از مواقع امیر قلعه نویی به بازیکنانی که بیشتر احساس نزدیکی میکند،گیر می دهد و بد و بیراه می گوید تا آن دسته از بازیکنانی که تا حدودی  با آنها رودربایستی دارد،حساب کار دستشان بیایید!
اگر یادمان باشد در اکثر اعتراضات قلعه نویی یک پای سیاوش اکبرپور و امیر حسین صادقی در میان می باشد و باید این دو بازیکن دیگر پوست شان کلفت شده باشد و انتقادات امیر قلعه نویی را کلا به خودشان نگیرند و دلخور نشوند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 2 / 12 / 1392برچسب:استقلال,لیگ سیزدهم,امیر قلعه نویی,هفته بیست و هفتم,ملوان بندر انزلی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com